27,00 zł
Cena regularna:
30,00 zł
99,00 zł
Cena regularna:
135,00 zł
29,70 zł
Cena regularna:
33,00 zł
27,00 zł
Cena regularna:
30,00 zł
85,00 zł
Cena regularna:
100,00 zł
108,00 zł
Cena regularna:
120,00 zł
13,50 zł
Cena regularna:
15,00 zł
17,00 zł
Cena regularna:
20,00 zł
58,50 zł
Cena regularna:
65,00 zł
81,00 zł
Cena regularna:
90,00 zł
27,00 zł
Cena regularna:
30,00 zł
48,60 zł
Cena regularna:
55,00 zł
LM Cera Tec 300ml 7181
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Cera Tec to nowoczesny dodatek do oleju silnikowego, który został opracowany w celu zapewnienia maksymalnej ochrony i wydłużenia życia silnika. Został oparty na technologii ceramicznej i pakiecie dodatków przeciwzużyciowych. Cera Tec zapewnia wysoką sprawność w ekstremalnych warunkach temperaturowych – chroni przed suchym startem. Stosując ten dodatek do oleju, zyskujesz dodatkową ochronę silnika. Dzięki redukcji tarcia można liczyć na zmniejszenie spalania paliwa oraz długofalowo wydłuża życie silnika, chroniąc przed kosztownymi naprawami, dodatkowo wycisza pracę silnika.
Jak działa Cera Tec?
- Ochrona fizyczna – tworzy on warstwę ceramiczną na elementach metalowych w silniku, chroniąc je przed stykiem metal-metal. Dzieje się to dzięki azotkowi boru, który jest stałym środkiem smarnym. Do pełnego powstania tej warstwy należy przejechać około 7000 km od dodania, dlatego najlepiej dodać go podczas wymiany oleju. Pierwsze efekty działania są już po kilkunastu kilometrach. Po wytworzeniu warstwy utrzymuje się ona do 50 000 km niezależnie czy ktoś wypłucze silnik lub zmieni olej.
- Ochrona chemiczna – Cera Tec posiada chemiczny pakiet dodatków przeciwzużciowych, których zadaniem jest stworzenie cienkiego filmu na elementach metalowych, ma to wspomóc wygładzanie powierzchni metalowych i dodatkowemu zmniejszaniu tarcia. Ochrona chemiczna działa, tylko jeśli Cera Tec jest dodany do oleju.
Zalety stosowania Cera Tec:
- zmniejsza tarcie i zużycie silnika
- zmniejsza zużycie paliwa
- doskonałe zachowanie w wysokich i niskich temperaturach
- chroni przed suchym startem
- nadaje się do filtrów cząstek stałych w silnikach Diesla
- zwiększa płynność działania i wycisza pracę silnika
- stabilny przy ekstremalnych ciśnieniach
- wydłuża żywotność silnika i skrzyń biegów
- przetestowano pod kątem turbosprężarek i katalizatorów
- można używać w silnikach z mokrym paskiem rozrządu.
Zastosowanie:
Cera Tec można używać zarówno w silnikach benzynowych, jak i Diesla z i bez filtrów cząstek stałych. Został sprawdzony pod względem bezpieczeństwa stosowania z turbosprężarkami, katalizatorami, filtrami cząstek stałych oraz paskami zębatymi w kąpieli olejowej.
Dodatkowo można go stosować do ręcznych skrzyń biegów, dyferencjałów bez blokady tarcia, pomp i sprężarek. Można mieszać ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi i przekładniowymi.
W celu uzyskania maksymalnych efektów warto stosować go regularnie, przy każdej wymianie oleju.
Aplikacja do silnika:
Przed użyciem należy wstrząsnąć opakowaniem. Dodaje się go do zimnego oleju silnikowego, opakowanie 300 ml starcza na 5 litrów oleju. Produkt należy dodawać proporcjonalnie do pojemności układu smarowania (60 ml dodatku na 1 L oleju silnikowego). Należy upewnić się, że dodanie Cera Tec nie spowoduje podniesienie poziomu oleju ponad stan maximum, jeśli jest takie ryzyko, należy wlać mniej oleju lub upuścić/odciągnąć olej silnikowy. Miesza się automatycznie z olejem, do którego był dodany. Po dodaniu można uruchomić silnik na 2-3 minuty i pozostawić na biegu „jałowym”, w celu dokładnego wymieszania Cera Tec i rozprowadzenia go po układzie smarowania.
Przed jego aplikacja zalecamy wypłukać silnik, za pomocą płukanki.
Aplikacja skrzynie ręczne/dyferencjały bez blokady tarcia:
Przed użyciem należy wstrząsnąć opakowaniem. Dodaje się go do zimnego oleju przekładniowego, na 1 L oleju przekładniowego należy dodać 20 ml Cera Tec – produkt należy dodawać proporcjonalnie. Przed dodaniem należy upewnić się, że aplikacji dodatku nie spowoduje podniesienia poziomu oleju ponad maximum.
Uwagi:
Nie nadaje się do stosowania w układach olejowych z mokrym sprzęgłem m.in. skrzynie automatyczne, DCT (DSG), CVT, silniki motocyklowe z mokrym sprzęgłem, mechanizmu różnicowe z blokadą tarcia.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
- TEST Produktów (0)